Dünya nüfusunun %45’i aktif sosyal medya kullanıcı olarak görünüyor.
Başkan Donald Trump, bu hafta ABD’de meydana gelen eylemler nedeniyle Twitter gibi çeşitli sosyal ağlardan yasaklandı
Sosyal medya reklamverenlerinin %93’ü Facebook reklamlarını kullanıyor.
Resim içeren Facebook reklamları, resimsiz olanlardan %75 ila %90 daha etkilidir.
Sosyal medya reklamlarının %95’i mobil cihazlarda görüntüleniyor.
“Story” paylaşımlarının popülaritesi artmaya devam ediyor. Storyler, post formatındaki paylaşımlara oranla 5 kat daha etkili kullanılıyor.
Z kuşağı demografisinin %41’i Instagram’ı en sevdikleri markaları takip etmenin bir yolu olarak kullanıyor. Ayrıca aynı kuşağın yine %41’i bir ürün satın almadan önce yorumları mutlaka okuduğunu söylüyor.
Youtube’u aktif kullanmakta olan erkeklerin oranı, kadınlardan fazladır. (55’e karşı %45).
Influencerlar tarafından oluşturulan video içeriği aracılığıyla bir e-ticaret sitesine gelen kullanıcıların satın alma olasılığının %184 daha yüksek olduğu görülmektedir.