Z Kuşağının Markalardan Beklentisi Nedir?

Twitter’dan ”İçeriği Oku” Uyarısı
Kasım 6, 2020
Instagram Anasayfası Yenilendi
Kasım 13, 2020

Dijitale yön veren ve aynı zamanda da 100 milyar dolar harcama gücüne sahip Z kuşağının markalardan beklentisi araştırma konusu oldu. Z kuşağının yetkinliğinin ve alım gücünün oluşmaya ve artmaya başlaması ile birlikte markaların ve pazarlamacıların odak noktası da Z kuşağı üzerinde yoğunlaşmaya başladı.

AdColony ve bağımsız araştırma şirketi Global Web Index’in yürüttüğü araştırmaya göre Z kuşağının %81’i markaların eğlenceli ve samimi olmasını bekliyor.

Peki Z Kuşağının Beklentilerine Y ve X Kuşağı Ne Diyor?

Araştırmanın sonucuna göre Y kuağının %73’ü X kuşağının ise %62’si markaların eğlenceli ve samimi olması gerektiğine katılıyor.

Buraya tıklayarak Marka Yönetimi hakkında detaylı bilgi ve teklif alabilirsiniz.